En liten snabbis

Snabba ryck här! Åkte hem från David i "morse" vid tio då han jobbar idag. Jag har hunnit skriva ner en hel del recept ur kokboken GI dag för dag till mina veckor i Falun. Det finns massa enkla, lätt och nyttiga recept i den boken som jag kommer tillaga i Falun. Det är en perfekt kokbok med ett 30 dagarsprogram med en meny för varje dag, nu följer inte jag dag för dag till punkt och pricka, men det är en perfekt inspirationskälla! Den sista veckan tillkommer det quinoa, bönor mm för att man ska komma in i sina nya vanor med GI i vardagen som inte är så strikt. Vill man gå ner några till kilon när man kommer till sista veckan kan man utesluta kolhydraterna ett tag till. Det är faktiskt väldigt lätt!

Nu ska vi äta en GI lunch, ska ta bild och skriva receptet här sen! Sen ska jag, mamma och Maja + Hugo gå en promenad till Brevik och hämta ut mitt H&M- och Ljuva Ting-paktet som kommit. Måste hinna dit innan kl 16.00 tror jag. Hum. Det borde vi hinna! Innan jag åker tillbaka till Älsklingen ska jag fixa håret, packa ner lite kläder till ikväll och imorgon och förbereda packningen till Falun. Har inte bockat av mycket på min
"Falun- checklist". Dags att klara av vart enda punkt! Jag åker ju på måndag morgon! Ska faktiskt bli kul!



Den härliga kokboken.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback