En ny dag i Falun

Godmorgon (eller något sånt) på er. En ny dag har grytt här i Falun och om cirkus en halvtimma är det dags för dagens enda dubbellektion. Det börjar kännas ganska bra faktiskt och jag kommer nog greja min uppkörning! :) Weho. Det som skrämmer livet lite ur mig är att jag sen ska börja köra i Sthlm... När vi åkte från Uppsala i söndags var det inte kul sista biten på E4an, en panikslagen mamma och bilar som körde om mig både på insidan och utsidan (låg i mittenfilen). Mamma ville absolut inte att jag skulle hålla iaf 100km/h, hon tyckte jag var osäker. Som om inte det gör en mer osäker! Det slutade i alla fall bra, inga skador, varken på bilen eller mentalt och vi kom fram till Älsklingen på en fika. (Premiär att våra familjer träffas btw). Idag ska jag få öva lite på landsväg (bad om det) och "faliga" vänstersvängar på landsväg, sen får vi se vad Annika (körskoleläraren) hittar på i övrigt. Kul, kul!

Det kom två till till lägenheten igår, en hårdrockare med långt svar hår och skinnjacka osv (you get the picture) + en kvinna i 30 års åldern (jag är usel på att gissa åldrar!). Vi har det så mysigt så alla fem... Hum. Veckan är snart slut, redan onsdag och på fredag åker jag hem igen... Juste! Micke i Karlstad fyller år idag - Gratis igen på dig!

Ha en fin dag, nu ska jag kolla igenom alla bloggar och tillsist bli seriös, plugga in säkerhetskontrollen (man ska ju kolla bilen på både utsida och insida) och tillslut köra min körlektion kl 10.45.

Puss på er!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

wiiiee... emma kom åt en dator idag också... tack för uppdatering sötnos! puss

Postat av: Emma

Hehe. Ja nu är man ju rutinerad :)

2008-09-17 @ 15:07:10
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback