Falun next

I morgon bitti åker alltså jag till Falun för att lära mig köra bil. Jag ska vara där i två veckor och ha massa körlektioner varvat med dötid. Eftersom jag inte har någt teoriprov att plugga till kan jag mest lalla runt, läsa böcker, kolla på film och kanske kolla i teoriboken igen för att friska upp minnet. Det kommer bli kul :) Har skrivit ner alla recept jag behöver för att fixa matlagningen, packat ner lite kläder och ja, det jag tror jag kommer behöva. Har bockat av i checklistan och hoppas att allt är med. Yes. Nu ska jag och min babe upp i köket för efterätt. Det vankas äpplen med marsipan och kolasås för alla andra, men för min del blir det hallon, mörkchoklad som jag smält i micron och med grädde - mums!

Sov gott!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback