Fredagar är fina dagar

Äntligen fredag, igen. Ska bli skönt med helg! I dag ska jag in till stan så fort jag slutar för att köpa ett par skor utan klack och som inte är stövlar (=blir för varma att ha inomhus). Vid sju ska jag träffa Älsklingen inne i stan och vi ska ta oss något att äta innan bion vid nio-tiden. Vi ska se Wall • e - äntligen! Lillasyrran ska också med och vi får se om Lillebror Emil hinner han med. Riktigt trevligt! I morgon ska jag och Maja åka och hämta tårtan på bageriet till mamma och handla det sista till brunchen vi ordnar till hennes ära och födelsedag! Kommer bli riktigt fint och kul! Ser fram emot att duka fint och göra god mat :) Sen ska jag köra till Uppsala och Farmor och Farfars 50års dag som gifta, Gulbröllopet. Kör på lite soft stil idag, casual friday som det är. Min stora sköna kofta åkte på över mitt svarta tighta fodral - lite mer klätt så ;) Sitter mest ner hela dagarna ändå så det är nog lugnt!

Bjuder på tisdagens look istället för dagens eftersom den vet ni redan hur den ser ut (se länken ovan).. Men det är en kofta i alla fall, från i tisdags alltså! :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback