Här om dan

Igår och i fredags hade jag faktiskt samma outfit (!) det är något som i princip aldrig händer då jag inte kan tänka mig att ha samma kläder på mig två dagar i rad. Men i brist av tid igår innan jag skulle in till stan och möta upp Loijs satte jag på mig samma klädkombination eftersom det var ett säkert kort. Ganska snyggt faktiskt.

En t-shirt med heels på från Lindex, brett skrärp i oak (haha Loijs!) från H&M, kjolen är också från H&M. Halsbandet som hänger på spegeln till vänster är min nya favorit - från Gina tricot i Falun. Stövletterna är från Wedins förra året.





/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Jag älskar verkligen din tee.. Jag har letat efter den också, men inte hittat den :(

Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback