Irriterande

Kollade med Telenor om man kan "frysa" sitt mobilabonnemang under tiden jag är i Brighton men det gick inte. Jag har nämligen en bindningstid på 18 månader i och med att jag bytte till en nyare mobil som innebär att jag måste betala min månadsavgift tills bindningstiden är slut. Det "fina" med det hela är att jag betalar 199kr/månaden (fast) att ringa/smsa/mmsa upp men utlandstrafiken ligger utanför den avgiften så jag kan inte använda de 199kr under ett halvår utan är bara tvungen att betala det rakt upp och ner. Jag tjänar ju lätt på att skaffa ett engelskt kontantkort när jag är i Brighton men det suger att behöva betala för två telefoner när man inte ens använder det ena abonnemanget! Gaah. Någon som vill ha mitt abonnemang i ett halvår tills jag kommer hem? Hör av dig.





/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback