Köra så det ryker!

Nu ska jag köra så det ryker! Har skitmycket att göra idag och jag hoppas jag slipper jobba över... Ska ju vara ledig de två kommande veckorna då jag befinner mig i Falun på intensivkursen (körkort) så det gäller att ligga steget före på jobb-fronten! Man blir ju svettig bara man tänker på vad jag ska göra idag. Inga små grejer heller. Ett kruxigt översättningsjobb (massa IT-ord och uttryck, konstig meningsföljd), 21st fakturor som ska skrivas (ändra adressen osv) och postas i resp. kuvert, typ 50 "nej-tack brev" ska skickas, en lunchfaktura som inte går att göra ska göras (?), skriva en instruktionslista till min kollega som är tillbaka nästa vecka med viktiga saker att komma ihåg och förbereda college-kursen som kommer inträffa v 38. Phu. Var det allt? Det kommer ta sin lilla tid. Bara att sätta igång då!


Först måste jag bara säga att det var en trevlig kväll igår på skaldjursaftonen. Vi blev inte så många tillslut, men några tappra själar var det som kämpade med kräftor, räkor och några korv med bröd! Riktigt trevligt! Det värsta (för min del) var den underbart goda (såg det ut som i alla fall) äppelkakan en kollega bakat, som serverades med vaniljsås. Jag höll faktiskt på att stryka med! Där satt jag och knaprade på två bitar 70% choklad och ostbitar om vart annat, samtidigt som jag hinkade bubbelvatten. Jag har inte riktigt kommit över det än kan jag säga!

Ha en fin dag!

/emma.

P.S. Konstigt, mitt mobil-inlägg från igår på kräftskivan verkar inte ha kommit fram än?! Det kommer väl så småning om :)


Edit: Ikväll ska jag till min Babe igen och ha det mysigt. Det blir bio - Wall - e - och sånt som hör fredagkvällar till (inget vin eller godis dock - you go girl!!) Kommer bli så trevligt så :) Sen jobbar Dave i helgen så jag drar mig hemåt imorgon för att umågs lite med mamma (hon saknar mig;) och sen gå ut på lördagkväll med "gänget"! Vi ska träffas upp hos Josefin först och sen fortsätta till 1900 och till slut "svänga våra lurviga" på Ambassadeur! Weho. Appropå det ska jag höra med Lovisa vem jag ska kontakta för att bli uppskriven på listan ;) Vi ses där!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

jag vill också bli uppskriven på listan OM johan orkar ut efter halvmaran imorn.. men det ska jag tvinga han till ;)

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback