Måndag, 1 september

Är sommaren officiellt slut nu? Det har visserligen känts som höst ett bra tag och det blir allt kallare om dagarna... Lite sorgligt tycker jag allt, jag är en sucker för ljus och solsken så att vi går mot mörkare tider gör mig lite ja... Nedstämd? Men fyller man dagarna med skratt och roliga saker ska jag nog fixa även denna hösten! ;)

Idag har jag rent ut sagt jobbat häcken av mig och först nu andas jag ut (lite). Jag är ganska tjock i halsen och näsan fortfarande så jag låter nog lite små kul i telefonen kan jag tänka mig. Men men. Har slitit med listan över prylar vi ska beställa från IKEA till
övernattningsrummen här på jobbet och nu äntligen ska jag beställa det som går att beställa. Det gäller att hålla tungan rätt i mun!

Så, vi hörs kanske senare :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback