Must haves

Något jag är i desperat behov av (faktiskt) är ett par skor. Inte vilka skor som helst för den delen. Inga klackar (även om ett par röda lackade pumps inte suttit fel), inga höga ben, inga rosetter eller hjärtan, inget sånt. Jag behöver ett par vanliga skor att gå omkring i på jobbet som inte blir för varma som vinterstövlarna blir och som inte ger mig skavsår. Ballerinas är för kallt nu, då måste man ha strumpor i dem och hur ser det ut?! Ja, så nu sätter jakten igång efter ett par skor - rätt och slätt.

Vad tror vi om något sånt här? Ett par klassiska skor som passar till det mesta. Frågan är om det är "jag"... Men samtidigt detta är nog det bästa som går att finna till det priset och de kraven (jag har). Får gå och testa dem efter den 25e! :)




/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback