Näst sista

Nu är det snart dags för dagens enda dubblelektion här i Falun, det är den näst sista innan jag åker hem till Hufvudstaden igen. Det är skrämmande vad fort dessa två veckor har gått och nu är det snart dags att lämna denna lilla stad. Om jag har lärt mig något? Massor! Jag är verkligen helt annorlunda i trafiken nu (på ett bra sätt) än mot när jag kom hit. Shit pommes. Den dagen jag har mitt körkort kommer jag inte fatta det... Och att sen våga ge sig ut i Sthlms-trafiken känns ganska långt bort. Det funkar ju med nån som sitter brevid (mamma var inte lika panikslagen på vägen till Uppsala, som på vägen tillbaka...) och säger var man ska, annars är man ganska lost om man inte direkt hittar i stan... Den första halkan kommer nog också bli en "intressant" upplevelse. Äsch. Nu ska jag inte fokusera på det! I dag är det torsdag och i morgon kl 15.32 går mitt tåg hem. Hjärtat ska till Småland (tydligen inte samma sak som Skåne;) och jaga vilt. Jag ska nog mest ta det lugnt, smälta alla intryck och... Hum. Juste det kanske nalkas utgång på lördag med lite girls och på lördag ska jag även hooka up med Josefin. Tillbaka till verkligenheten då med andra ord! På ett bra sätt :)

Kl 11.30 har jag dagens första och enda dubbellektion. Imorgon en enkel kl 8.15... Håll tummarna! :) Innan dess ska jag städa min säng och göra fint i min reseväska som ser ut som en vilkanutsbrotts-krater - eh. Finns det nåt som heter så? Fint kommer det bli iaf!

Puss

P.S. GRATTIS på födelsedagen Sophie! Hoppas du har en fantastisk dag där i Sidney! :) Grattis-Puss på dig!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

vad snabbt 2 veckor gått.. underbart att det känns bra, du kommer klara uppkörningen galant tjejen ;)



utgång? vad e d för utgång då? ;)

puss

Postat av: David

Hej hej honey.

Ska bli skönt när dina veckor är klara uppe i Falun.

Kul att du får träna och jobbar på ditt körkort men det är ju tomt här hemma hos mig...

Jag saknar dig. <3

Hoppas helgen går fort, även om jag kommer ha skoj, så ja får träffa dig igen. Miss u mitt hjärta

kysser

2008-09-18 @ 22:10:18
URL: http://David
Postat av: Emma

Snart får jag komma hem!! MED ett körkort - lovely!



Lutar kanske åt en utgång ja, vet inte exakt än. Får se om jag orkar..



Har saknat dig med älskling! Ses på söndag :) Äntligen! <3

2008-09-19 @ 11:08:06
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback