Projekt

Det är kul med sånna saker. Projekt att fixa med och komma på massa roliga idéer! Kan ju börja filura redan nu liksom :) Mer säger jag inte, allt har sin tid!

Ett annat pyssel-projekt jag vill sätta igång med är klippa och klistra ihop kollage! Ta fina bilder ur tidningar och sånt fint. Men när ska jag göra det? Inte ikväll och inte imorgon. Torsdag? Matdag... Fredag? Shoppa skorna och gå på bio... Lördag? Mammas födelsedag och 50års bröllopsdagen hos F&F (farmor och farfar). Söndag? Ja, kanske en kortis innan jag ska sova. Hum. Vi får väl se om jag hinner åstakomma något!

Borde köpa ett till fotoalbum också och klistra in återstående foton av mitt 2007. Snart ska man ju framkalla 2008 också! Jisses.

Gillar projekt! De kommer lysa upp min höst. Gillar inte att det blir mörkt och fuktigt ute, solen känns som ett minne blott. Men idag skiner den faktiskt för omväxligsskull - inte helt fel! :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback