Recension: Afrikansk dans

Igår var jag, Josefin och Elina på Afrikansk dans. För mig och Josefin var det första gången och det var verkligen svettigt! Jag var inte direkt utmattad konditionsmässigt efter den där 1½ timman i källarutrymmet, klart det var svettigt, men det var mycket folk (prova-på vecka) så det kanske var den varma luften som gjorde sitt också? Men det var kul! Svårt att komma ihåg att tänka på allt, antingen tänkte man på armarna och överkroppen och då glömde man benen och vice versa. Kände på en gång i mina ryggmuskler att de fått kämpa, träningsvärk på en gång (?) och idag är det minsann där träningsvärken sitter. Får se under dagen om träningsvärken kommer på fler ställen. Men kul var det!

Kommer tyvärr missa två gånger på raken nu när jag är i Falun, och senare i november (tror jag) när brorsan fyller år den 4e. Men det får jag ta igen senare, på annat vis! Ska bara planera in det också :)

Nej, jobba, jobba, jooobbaa!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Visst är det kul med dansen i alla fall? Till nästa vecka kommer det vara mindre folk där, det är jag säker på...

Du kommer snart in i rörelserna, så att du får med både armar och ben samtidigt.. Det kommer :)

Puss

Postat av: Elina

Förresten så klarade jag mig helt från träningsvärk :) Skönt :)

Puss

2008-09-03 @ 09:39:33
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Hehe skönt ja! Jag har inte heller träningsvärk utom den där konstiga känslan i ryggen som kom redan igår, så jag vet inte om det räknas? :P Men visst var det kul!

2008-09-03 @ 13:12:05
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Jobbigt att du kände av ryggen.. det kanske blir bättre senare tillfällen när du vant dig lite med justd e rörelserna...

puss

2008-09-03 @ 13:32:52
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback