Som en liten dam

I helgen har det varit ett högt tempo! Mamma fyllde år i går vilket skulle firas! Maja och jag for in till centrum vid åtta på morgonen för att handla allt till brunchen vi skulle fixa till mamma. Vi hämtade tårta och ja allt gick i ett. Sen kom vi hem, vi sjöng för mamma och satte sen igång med brunchen. Swisch sa det och sen satt jag och körde oss till Uppsala och farmor och farfar. Färden gick bra och vi kom fram i ett stycke! Jag hade min relativt nya klänning på mig och smycken jag fått av farmor och farfar i julklapp för några jular sen. Såg ut som en liten dam ser jag nu när jag kollar på korten jag tog... Hehe. Med den där frillan, pärlliknande smycken och den klänningen. Vi hade en bra dag igår! Kalas för mamma och sen kalas på kvällen. Älsklingen fick träffa nästan hela släkten på pappas sida så han har nog fått sin dos nu ;) Men det gick bra! Eller vad tycker du babe? ;) De var ganska rumsrent igår om man tänker på hur det brukar bli, men det märker du kanske på julfesten den 27e ;)



Damen för dagen.



Och presenten till F & F såklart. Ett kollage med bilder på Emil, Maja och mig en solig dag på Djurgården. Med ett kort som det stod 50 på mitt i. Tog tyvärr inget kort på det...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback