Söndag, igen

Slut på även denna helgen. Det säger bara swish! Men det känns ändå bra. Jag ska äntligen får träffa min darling ikväll när han kommer hem från Småland. Har städat idag med, putsat, dammat och rensat lite. Ska försöka få ut hylla idag eller i veckan, måste ju sätta upp de där två hyllplanen också. Måste nog be om hjälp i form av muskler och en stor dos tålamod! (Har inget av det) ;)

Myser omkring i min big-size mörkblå t-shirt jag köpte på rean på Gina tricot i Falun. Testar en ny stil förstår ni. Stor t-shirt och en lång kofta över med leggins och stövlar (utan klack) hur låter det? Har bilder i kameran men jag laddar batteriet just nu så det får vänta. Hittade mina tofflor under sängen också och de värmer skönt mina stackars fötter, har så ont i dem efter igår kväll! Jag och Josefin mötte upp resten (typ en hel skolklass), vi gick omkring en stund i stan (i mina högsta heels - inte att rekommendera) innan vi äntligen gick tillbaka till stället där vi stod på listan. Vi hamnade alltså på Grodan på Grev Turegatan. De hade "gjort" ett dansgolv en trappa ner men musiken var inte direkt toppen, sällskapet var det inget fel på men motivationen försvann nån gång vid midnatt, så vid halv två tog jag tunnelbanan och sen nattbuss hem. Halv tre låg jag äntligen i sängen. Vilken dag!

Sista rycket nu då, diggar Mamma Mia soundtracket som jag också försöker bränna av men jag lyckas inte direkt. Får fråga lillebror om råd när han kommer hem från jobbet. Nu ska jag föna håret innan det är helt tort och oformligt!

Ha en fin söndag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback