Sova tidigt

Tror faktiskt jag ska krypa till kojs nu. Ska bara låta naglarna torka lite, satte på det andra lagret av OPIs Indian - a - mood for love, dags att bättra på, det har ändå suttit sen i lördags! Har varit en lång dag i dag och det ska bli skönt att sova. I morgon har vi kurs på jobbet och det kommer väl ta lite på nerverna, samma sak på fredag - men sen är det helg! Jag och Maja har planerat vad vi vill ha till vår brunch på lördag, mamma fyller ju år och hon ska firas ordentligt! Vi funderar på lite bubbel till, det har man ju på bruncher! Lyx.

Fick en avi om att mitt körkort har kommit nu! I morgonbitti när jag ändå ska in till centrum tar jag det i samma veva - wow. Det är nu det blir verkligt:)

Men som sagt: sängen. Ska kanske skriva ett litet brev också innan jag sluter ögonen...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback