Sparlåga?

Jag kom på det i morse när jag och Älsklingen gjorde frukost (egg and bacon för min del - no carbs, no carbs!) att jag bara bloggade ett ynka litet inlägg igår! Det är ju inget fel med det, lite skönt att man inte har press på sig att hela tiden skriva nåt. Hellre att jag skriver mycket när jag har någon att säga, än att jag skriver lite meningslösa rader när jag inte har någon inspiration, ofta blir det inte så bra när det är krystat heller. Nu brukar jag ha väldigt stor lust att skriva massa skit helst hela tiden, men igår hade jag helt enkelt inte tid! Så där ser ni som tror att jag är bloggarnas nörd, att jag faktiskt är ganska normal ändå. (Hurra för det!)

Nu över till något mer intressant! I eftermiddag ska jag pröva på Afrikansk dans för första gången! HUR kul är inte det!? Eller ja, nu vet jag ju inte det än, men enligt säkra källor tror jag minsann att jag kommer digga det! Kl 18.35 entrar alltså
Elina, Josefin och jag dansgolvet! Det innebär att jag kommer ha god tid på mig att uppsöka ett Apotek och Make Up Store, ska köpa linsvätska (inte så kul) och en trippel-concealer (mycket roligare - och dyrare). Egentligen borde man äta något innan också, tog med lite makrill i tomatsås, men man kanske ska passa på att äta nåt mer? Hum. Man vill ju inte riskera att få håll heller, om man äter för mycket innan dansen alltså. Det hinner bli väldigt sent också innan jag kommer hem för att äta middag.. Hum. Tips?

Weho till mig och Elina by the way, vi har klarat oss i två.. eh mer kanske en och nåra timmar på andra dagen, utan kolhydrater och socker! Lite stolt faktiskt ;) Nu gäller det bara att vi håller i det och inte fuskar, helger är ju en allmän risk... Men det fixar vi lätt! :) Tummen upp för oss!

Puss så länge!



P.S. Jag och min Babe kollade på en fin film igår, Things we lost in the fire tror jag den hette. Den var fin och ja, fin är nog bästa ordet att beskriva den. Vill du se en fin film, de denna :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha ja visst e vi duktiga som klarat oss i 1 dag och några timmar so far ;)

haha



ikväll ska vi även vara duktiga och dansa ;)

puss

Postat av: Emma

Om vi ska dansa ;) Det känns faktiskt kul att det funkar bara man bestämmer sig! Puss

2008-09-02 @ 10:44:29
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

ja vi ska dansa så att speglarna immar igen ;) haha räkna med att det är mycket folk där idag, eftersom det är prova-på-gång också..



jag vill sluta jobba redan nu!!!!

puss

2008-09-02 @ 10:55:52
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Eh.. Jag med! Va fan gör jag här..? Ska du åka hem emellan jobbet och dansen? Vi kanske ses i stan ;) Puss

2008-09-02 @ 11:20:33
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

nej jag stannar nog i stan tills dansen börjar.. träffas upp??

puss

2008-09-02 @ 12:50:48
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Sure, det kan vi ju göra! Jag är inne i stan 17.23 typ, skulle förbi MUS och ett apotek, men funderar starkt på om jag behöver en lätt liten kolhydratsfri sallad.. Hänger du på? :) Puss

2008-09-02 @ 13:59:39
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

jag e på :) vi ses på tuben :)

puss

2008-09-02 @ 16:16:59
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback