Svullo

Jävlar. Nu har jag ätit tårta igen (senast i helgen) och det var gott men nu är jag uppsvullen som ett hus eller liknande. Elefant är ett annat alternativ. Inga kolhydrater på några veckor igen eller? Funderar på om jag inte vill träna istället och äta lite kolhydrater (fasen va jag tjatar om det!). Funtar på ett skivstångspass redan imorgon och ett till på söndag eller ska jag ta Ki/yoga? På torsdag morgon kl 8.00 blir det i alla fall Core för hela slanten, lite lugnare träning men ändock. Kan ju vara snyggt med lite muskler också ju. Inge mer socker och bakverk i alla fall, svårt bara när någon råkar fylla år och det placeras ut fem olika tårtor ca 5 meter från receptionen...



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Gott det lät med tårta :) Jag stod emot tårta och bullar på födelsedagsfikat i söndags.. Kände mig jättestolt.. de hade gjort en stor morotskaka (tårta)... Mmm den såg sååå god ut.. Men jag stod emot..

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback