Tick tack

Som ni ser till vänster under min profilbild har jag en liten "ticker" (eller vad det heter) som kommer röra på sig varje vecka på måndagar - förhoppningsvis i rätt riktning ;) Jag tog den idén från Elina som också har skaffat sig en ticker som ett sätt att hålla koll på det vi försöker uppnå med vår lilla "diet", då vi utesluter kolhydrater helt (till en början). Jag tog i och ska alltså försöka gå ner till 58kg, det är en bra vikt för mig (enligt en kostrådgivare) och i alla fall sex av dem kilona har jag gått upp på mitt jobb de senaste två åren(!). Fikor och i princip bara stillasittande är inget att rekommendera dag ut och dag in! Ny vanor är alltså på G och jag ska inte ge mig förns jag nått mitt mål! Att sötsuget också kommer försvinna är ett stort, stort plus!




P.S. Visst är det en söt sko? :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

hehe härmapa.. ;) nej dety är lugnt, bra sätt att hålla koll och att andra också håller koll ;)

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback