Uppe med tuppen

Igen! Jisses. Grejen är att det är riktigt skönt att vara på jobbet kl 7.00 på mornarna, inga irriterande samtal som ringer och stör och man kan jobba undan i lugn och ro. Riktigt skönt. Jag går bara upp en halvtimme tidigare ungefär och är klar efter tre kvart och då går jag till jobbet, där ser ni som betvivlat att jag är världens segaste som behöver två timmar på mornarna för att se någolunda acceptabel ut att jag kan vara riktigt snabb också ;) Som sagt. Nu ska jag väl jobba undan det jag tänkt!

I morse åt jag faktiskt inte ägg och bacon (det fanns inget av det hemma) utan yoghurt med lite olika frön i och ca tre flingor + ett grovt grovt mörkt bröd med skinka. Tror faktiskt jag ska börja med kolhydrater igen, alltså bra sådana som verkligen innehåller massa korn och sånt, inget vitt bröd här inte! Jag måste passa mig så jag inte faller dit och frossar bröd bara ;) Jag vet inte än, men lagom är nog bäst så en bra balans med nyttig mat och motion är nog det ända rätta. Utan kolhydrater kan man inte träna vidare hårt som jag märkte igår... Och träna behöver man också om man ska få extra energi och må bra. Lagom är lagom.

Puss så länge!



/emma.

P.S. Har lite skön tränigngsvärk från igår, trots att jag svimma efter 5 minuter, jag tränade iofs igenom hela kroppens muskelgrupper med en skivstång medan de andra sprang runt. Så lite träning fick jag allt!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback