Uppsala nästa

Så, nu börjar det dra ihop sig. Har inte dit att hänga här längre och bara vräka ut blogg-inlägg. Vi ska nämligen till Uppsala idag, Maja, Emil och Mamma (+ Hugo såklart) och hälsa på mormor. Söta David har varit gullig och lånat ut sin bil till oss (mig) så jag kan få övningsköra till Uppsala, vi har ju bara automatväxlade bilar och jag ska helst inte köra det nu när jag ska lära mig att växla ordentligt. Ska bli riktigt kul att få köra till Uppsala faktiskt! Har lite mer koll nu sen min första vecka i Falun. Måste packa om min väska också, blir nog så att jag hoppar av hos David och sover över där tills imorgon då jag ska till Falun igen. Lite närmare till Centralen mm :)

Igår hade vi en jättemysig kväll! Vi åt på Libanesisk restarunga, Sahara på Olofsgatan, och sen gick vi på bio och såg Wanted. Den var riktigt bra, ganska blodig emellanåt, men lite annorlunda story och en sensomoral på slutet... Se den om du får möjlighet! Föresten fick jag beröm för min klänning från VILA jag hade igår av servitrisen :) Helt okej liksom! Maten var fantastiskt god och jag kunde sleva i mig det mesta utan att behöva tänka på kolhydrater, bara att hoppa över brödet och det med bröd runt om. Mums!

Men som sagt, nu har jag inte tid att sitta här längre! Vi ska vara hos mormor kl 15. Skynda, skynda. En sak bara, det här är den fina rosen jag fick av min älskling när jag kom från Falun i torsdags. Love you. ♥



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Oh vilken fin ros :)

Lycka till med invägningen imorn =)

Puss

Postat av: David

Love you toooo

Ha de så kul i Falun nu min lilla rallytok ;)

Vi hörs ikväll. pussar <3

2008-09-15 @ 08:21:11

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback