Veckan som gått

I måndags klädde jag mig i detta: Ny kjol från H&M som sitter i midjan, härligt med prickar!



Tisdag: Ny kjol från H&M med bred resår i midjan och mycket vidd.



Onsdag, tog inget kort...

Inte på torsdagen heller...


Fredagens såg ut så här: gammal blus från VILA och svarta jeans från samma.



Ikväll lutar det åt någon av de två nya kjolarna jag hade i måndags och i tisdags med andra linnen till. Kanske den röda väskan från H&M som jag ska hämta nu? Vi får väl se.. :) Ha en skln eftermiddag!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Cecilia

Söta kjolar!

Postat av: Emma

Tack så mycket! Man känner sig alltid fin i kjolar :)

2008-09-07 @ 12:19:46
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback