A Converse kind of girl?

Ni förstod det rätt, jag köpte mig ett par Converse i påskveckan när mamma och syskonen var här. Min syrra uppmärksammade att det typ är halva priset på Converse här om man jämför med Sverige där de kostar 6-700kr. Så, hela familjen tryckte in sig i en skobutik med redan för mycket folk. Jag fick panik och väntade utanför. Efter att jag ätit lite på min packed lunch tog jag mod till mig och gick in i butiken igen, jag bad om att få pröva ett par 38 i vit modell utan skaft och de satt bra! Jag nickar och säger att de ska jag allt ha, tar fram mitt stackars Visakort och matar in pin-koden. Done. Emma har numera ett par Converse! Är det något för Emma? Är det Emmas stil? Jo, det känns ganska bra ändå.



Mm.



Nu ska jag traska till skolan i dessa! Mjau!

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback