Aningens gråare

Tyvärr höll solen i morse inte ut så länge. Det blev molnigt och dant, nu är det nästan lite kyligt. Själv struntade jag i jackan i morse och det fick jag ju ångra sen ;) Nu har jag lagat mat, eller ja gjort en sallad. Använde spisen för första gången igår och stekte ägg och champinjoner (skulle bli omelett men det gick inte så bra, för mycket svamp och för lite ägg+mjölk, aja livet går vidare). Nu ska jag snart gå till Pavilion har jag tänkt, ska njuta av min sallad där i sällskap av Rickard kanske? Han började på sitt jobb idag, han hoppade av skolan och klippte sig och nu knegar han. Så glad för hans skull! Men vi kommer sakna dig i skolan ;) Så det står på listan nu. Visserligen ska de nog kolla på någon fotbollsmatch också och det vet jag inte om jag pallar iofs. Imorgon har jag sovmorgon till 10.40! Vilket är wow. Härligt med nya elever som måste ha info och sånna grejer så vi "gamlingar" får lite mer tid för oss själva! :)

Puss å ha en fin kväll!



Nya sjalen som visserligen är grå men väldigt fin! Måndagens outfit btw.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback