Bowling at the Marina

Ho ho i stugan. Sitter fortfarande i skolan och sitter av tiden tills vi ska aka in till Brighton och vidare till Marinan for att bowla. Kommer bli helkul verkligen! Var saa lange sen jag bowlade! Weho! I ovrigt ar jag helkrullig i haret idag, Julie satte ju papiljotter igarkvall och jag lyckades faktiskt sova i det (nagorlunda bra) sa i morse nar jag tog ut allt blev det helgalet, eller helfestligt (eller bara hellockigt)! Borde ha sprayat i mer harspray men det har hallt sig riktigt bra anda. Hoppas det haller i sig nagra dagar till - alskar att ha lockigt har! Sen har jag en ny vaska som jag fyndade igar pa Boundary Road - aaalskar den! (Marks det att jag drar ut pa vokalerna nar jag ar exalterad?) Anywho... Kanske ska gora nat intressant innan det ar dags att ta bussen in till stan, typ kolla in bloggar :)

Ha en lovely kvall!

Pusss och kram!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback