Dans på engelska är dance

Nu har jag lagt mig raklång på sängen, kom hem aldeles nyss. Är helt slut faktiskt. Det kan nog både bero på pollenalergin och medicinerna jag tar för det och det faktummet att jag var ute ganska sent igår... ;) Skola idag som vanligt, tröttare än vanligt men ändå en bra dag. Solen skiner till och från, fast det blir lite kallt när den går i moln. Amanda, Sofie och jag hängde vid fotbollsplanen i Hove en stund efter skolan, Nils och Sinan spelade fotboll och vad gör man inte? Dock vet jag inte om jag är något vidare stöd, känner mig lite felplacerad och att klappa händer och tjoa när de gör mål känns väl också inte riktigt som jag. Men det var kul ändå :)

Ikväll ska det dansas i skolan! Livemusik och nån som ska lära oss dansen såklart. Nån traditionell engelsk dans av något slag. Ska minst sagt bli intressant! Men nu ska jag slötitta på en film innan jag stoppar i mig lite mat! Puss å hej.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback