Facebookstatus: singel

För alla er som har Facebook är det gamla nyheter, men för er andra stackare så kan jag säga att jag numera är singel (för första gången på åratal). Det känns bra, det känns rätt, det gick inte att lösa på annat sätt. Dags för ovärderlig egentid och flummiga saker som att "hitta sig själv", jag har en hel del att lära mig och fixa på egenhand. Jisses. Har inte varit singel sen ettan på gymnasiet så det är hög tid! Wow. Det känns bra!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Shit, det var himla längesen du var singel! Det är nog för att du är så snygg! :)

Postat av: Emma

Hehe söt du är snuttan ;) Ja, jag vet. Det är väl hög tid nu antar jag! Än så länge känns det bra :) Pussar på dig gullunge!

2009-04-27 @ 20:01:47
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Emma, då kan vi ju ragga oskyldigt i sommar tillsammans :) Jag har varit singel 7 veckor nu, d e längre än jag varit singel någonsin!!!! Och jag njuter!!! I love my new life! Puss

2009-04-27 @ 23:06:01
URL: http://livetsomjag.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback