Fantastisk dag

Shit vilken underbar dag det har varit idag! Skulle inte velat göra det annorlunda någon stans! Vid tio ringde väckarklockan och jag kände att snacket om en promenad in till Brighton kändes lite jobbigt. Men efter att ha fått ett sms från Evelina om det fortfarande skulle hända taggade jag till! Så Ida, Evelina, Amanda och jag promenerade in till Brighton och la oss på stranden när vi kom fram i vanlig ordning. Solen riktigt gassade! Underbart väder! Åt vår packed lunch och bara njöt av solen! Sen gick vi till volleybollplanerna för att titta på volleybollmatcherna. Vi snackade med några killar igår på Casablanca där vi var (oj måste berätta om det med!) och då sas det att några av dem skulle spela volleyboll. Kul tänkte vi. När vi var på väg bort till volleybollen stötte vi på en av killarna, så vi tog följe och hängde på beachvolley stället hela dagen! Festligt. Vit sant mellan tårna och MASSA solsken. Sen drog vi oss in till stan för att åka hem några timmar senare, stannade på det svenska caféet för en latte och sen hoppade vi på bussen. Nu kom jag nyss hem från Amanda, hämtade datorn där, den blev kvar sen igår när vi hade förfesten.

Åh, igår också. Var jättetrevligt hos Amanda innan och sen drog vi alla in till Casablanca där vi dansade och hade det bara trevligt, åkte hem vid tre tiden nånting och somnade bums. Lovely, lovely! Dit måste vi gå på fredag igen! Men innan det blir det tjejkväll igen hos mig och mys i trädgården och kanske nån öl på en bar i Hove med volleyboll-killarna! Weho. Vill ha helg igen...

Nu ska jag kolla på film, kanske blir Twilight igen eller Bride Wars... Nice vilket som.

Btw jag har "fin fina" röda märken efter mitt linne... Sen fick jag P3 målat på min arm i illgrönt och nu när jag tog bort den färgen visade det sig att det är ljusare där så det står ett stort fett P3 på min ena överarm! Illa ;)

Bilder kommer sen! Orkar inte ladda upp dem nu. Ha en skön kväll! Återkommer antagligen senare.

Puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback