Film gånger två

Åh, jag är stum. Har precis kollat klart på The Green Mile med bland annat Tom Hanks. Tre timmar fastklistrad vid filmen. Förträngde till och med att jag inte ätit någon ordentligt middag, ingen som helst hunger what so ever = BRA film. Den var verkligen jättebra, undrar varför jag inte sett den tidigare... Riktigt, riktigt bra film.

Tidigare idag var jag och Amanda i/på Marinan och kollade på bio. Vi såg The boat that Rocked och den var över förväntan bra den med! Absolut inte på samma nivå som The Green Mile, men se värd, rolig och bra musik! Måste appropå det ladda ner lite av låtarna från filmen!

Sammanfattat har det varit en fin dag, solen har skinit och jag har ändå hittat på en hel del. Vaknade upp av solskenet brevid en söt Nils, var seg till en början men till slut kom jag iväg och mötte upp Amanda för äventyr (bio och lunch) vid Marinan. Riktigt bra dag med andra ord. Nu ska jag rensa och städa i mina lådor innan det är dags att sova. Funderar på att ta en power walk in till Brighton längs med Sea Front med min kära iPod och sen ta bussen hem och duscha för att efter det hitta på nåt skoj! Juste, jag ska ju på Body Pump med Amanda kl 18.00!

Bästa av allt: mamma, Emil och Maja kommer på onsdag! Åhh, det ska bli såå kul! Hoppas vädret blir strålande hela veckan ut! Så ni hinner få lite färg på näsan :) Love you <3



/emma.

Ja, detta kunde jag inte publicera förns nu morgonen efter!



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback