Film + regn = bra grejer

Åh, nu har jag tittat på två filmer sen skolan slutade med Evelina och Emelie hemma hos mig. Det blev Twilight för andra gången och Crossroads (bara för att den är såå corny och dålig och mest för gamla tiders skull;). Bästa sättet att spendera en måndagseftermiddag måste jag säga. Nu dejtar jag min dator, snackar med Anna på msn, ska se om hon kan komma och hälsa på! Hoppas, hoppas! Vad mer? Nja, vet inte så noga...

Jo! Jag ska till Lewes med British Culture - gruppen imorgon och knata runt. Kommer bli riktigt nice! Lite annat än att inte göra något vettigt till eftermiddagen... Det blir bra.

Livet är underbart förövrigt (fastän det regnar)!



Hjärt-sol-glajjorna gör mig alltid lika happy!



Outfit från förra veckan, New Look t-shirt och kofta samt nya jeanskjolen från Oasis!



Här är den! Jeanskjolen med stort J, behöver jag säga att jag älskar den? :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback