Glad Påsk!

Oj, nu har jag varit helt off här på nätet ända sedan mamma och syskonen kom i onsdags eftermiddag. Helt otroligt faktiskt. Vi har haft det riktigt fint, varit i London, inne i Brighton, i Rottingdean (Cream Tea), Shoreham Farmers market, gått längs med Seafront, snackat, fikat, nån öl på en pub och ätit gott. Nu har vi nyss ätit middag med Julie och Rachel, riktigt gott och trevligt! Julie skjutsar Rachel till hennes kompis nu och sen ska vi till en local (pub) i Old Village för nåra pint kan tänkas. Nu smuttar jag på rödvin :)

Ha det så bra! Och ha en riktigt mysig påsk :) Jag återkommer imorgonkväll efter att jag vinkat av mamma, Emil och Maja. Blir kanske en tröst-öl med Sofie innan middagen hemma...

Fin, fint har vi i alla fall haft det! ♥



Bild tagen på väg till Boundary Road nån gång förra veckan, eller förr förra kanske?

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas ni haft det jättebra medan de varit hos dig sötnos!! Måste va skönt att ha dem hos dig nu :) Saknar dig! Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback