Härligt trött

Nu är jag hemma igen efter min power walk in till Brighton, gick väl på en dryg timma hela vägen från mig, effektiv tid längs Seafron var rekord tiden fyrtio minuter! Oh la la. När jag kom fram till Brighton la jag mig på stranden i tio minuter och andades havsluften sen tog jag mig till bussarna för att åka hem. På Churtchill Square stötte jag på Sinan som skulle på samma buss hem så vi joinade en bit. Han sa att ett gäng personer skulle till Font ikväll och undrade om jag skulle med? Varför inte, en hamburgare (eller nån annan mat) på Font efter träningen med Amanda sitter ju inte helt fel! Jag hoppade av bussen efter en kort bit för att köpa mig en Smoothiebästa smoothie-stället (det enda stället jag testat) och gick sen en bit för att hitta något till Jenny som fyller år imorgon! När det var fixat och klart tog jag bussen hem. Nu ska jag läsa lite hade jag tänkt, samt "skala" mitt granatäpple - allt detta kanske avnjuts i trädgården?! Solen skiner ju! :)

Ha en fortsatt fin dag! Puss ♥



Smått trött i Fredags på Font :)

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Alina

Åh, gud vilken söt tjej! Vad himla fin du var i håret!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback