Hurry, hurry!

Nu har jag (nästan) precis kommit ur duschen, kände att en uppfräshning var på sin plats. Är riktigt varmt här idag, gick i tunna, kortärmade vita blusen hem idag från skolan och det var varmt! Att duscha bort sol-värmen från huden var alltså riktigt skönt :) Nu ska jag bättra på sminket och sen vidare till skolan igen. Vi har en Easter Eggstravaganza-grej där idag, med aktiviteter och middag. Det brukar vara riktigt bra så det ser jag fram emot! Imorgon är det sista dagen innan mitt Påsklov också! Att jag skulle få påsklov kunde man ju inte tro. Härligt att gå i skolan ibland :) På onsdag kommer mamma och syskonen och det ska bli grymt! Kramkalas i kubik. Men först är det fredag imorgon, slutar efter lunch, in till stan och fixa tågbiljetter till London på torsdag när vi ska dit (mamma och syskonen) och sen ett nytt busskort, tror det blir ett till tremånadersbusskort... Tjänar nog allt på det. Aja. Till kvällen ska vi till Oceana och dansa, senast (andra helgen sen jag kom hit i januari) var det svin kallt där, satt och frös mest hela tiden. Men denna gången ska jag hålla upp värmen på dansgolvet - så sant som det är sagt! Tjo för det. Nej nu måste jag sminka mig!


Puss å kramar! + kärlek <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback