Lite lätt trött i kroppen

Hoho. Känner mig lite matt i kroppen har sprungit omkring mer eller mindre hela dagen, från kl 13 efter lunchen och till kl 18 har jag spelat volleyboll, legat i gräset och gjort lite läxor i en timma, sen bollat lite med en fotboll. Tiden går fort när man har roligt! Det har varit riktigt fint väder idag också, solen har skinit (?) hela dagen non stop! Underbart! :) Hoppas det blir så i morgon med! Ska Boxas som vanligt vid sextiden! Lovely! Vet inte vad jag ska skriva mer, har ingen inspiration att bara babbla (skriva) massa ord. Lämnar det till en annan dag!

På återseende imorgon!



En sak vet jag och det är att det ska bli skönt att sova ikväll.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Ville bara säga hej och att jag saknar dig. Sov gott inatt! puss o kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback