Mja

Just nu har jag ingen vidare energi eller lust att göra något. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller... Solen ser ut att skina liten (det som kommer in genom fönstret), men det är nog inte sådär toppen-varmt. Hum...

Igår åkte jag in till stan och träffade upp Amanda och Sofie för att kolla lite i butiker och sen äta vår packed lunch på stranden (lördagstradition?). Jag hittade äntligen en jeanskjol! Har varit ett av mina mål (liten överdrift) denna vår/sommar att ha en sån där jeanskjol. Men antigen är de fula eller så är de fula på mig, så kampen har varit svår. Okej, kanske inte tårdrypande men ändock en kamp. Öh. Jaja. Vi tittade in på Oasis i Brighton igår och jag som aldrig köper något där (okej tre par örhängen i Edinburgh) förväntade mig inte att hitta jeanskjolen med stort J där. Oj, så fin den är! Premiär imorgon? Eller kanske redan idag :) Beror ju på om jag kommer ut eller inte. Kanske ska sminka mig i alla fall... Snart.

Ikväll ska jag titta på High School Musical med Amanda och Sofie, ingen av oss har sett någon av de filmerna och nu när de är uppe i tre stycken så känner vi att det tillhör (den fåniga) allmänbildningen. Till och med Nils har ju sett dem liksom, så vi känner att det är något att göra innan vi dör, eller innan vi åker här i från i alla fall. Vi börjar nog med bara en film. Man vill ju inte ligga inne när det är fint väder. (Försöker få mig själv att gå ut.) Fint väder, fint väder, dåligt samvete, dåligt samvete... Kanske ska ringa nån av girlsen...?!

Ha en förtjusande härlig dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback