Något att le åt

Åh, nu har min lillebror Emil äntligen lagt upp bilder på sin blogg från när de var på besök hos mig här i Brighton! Riktigt kul att få se alla fina bilder som blev tagna, din kamera kan ju åstakomma det mesta om man säger så lillebror :) Så nu innan jag går och lägger mig efter myskvällen med tjejerna (såg på en sjukt lång och "aningens" seg film. Zzzz, den med Benjamin Buttons ni vet? Somnade typ. I alla fall...) bjuder jag på denna bild som Emil tog i London på Maja och mig i en telefonkiosk som luktade kiss. Mys. Not. Men vad gör man inte för klassiskt, typiskt, Engelskt-fotomotiv?! Mycket. Typ som att andas genom munnen och samtidigt se "cool" ut. Hehe. Ja, men det är väl för härlig :)

Sov gott (om du inte redan gör det), imorgon blir det Eastbourne med tjejerna (någon som börjat tröttna på det uttrycket? Orka rabbla namn hela tiden ;) och fortsatt glatt humör för min del. Jag är ju oslagbar! :)

Älskar er Maja och Emil, ni är det bästa syskonen ever <3



Maja och jag i en röd telefonkiosk i London - ett måste!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Maja

ÄLskaerj också emspems!

2009-04-26 @ 09:46:34

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback