Nyss Eastbourne, snart tjejkväll, sen jazz

Nu är jag hemma igen, nyduschad och nysminkad och redo för kvällen! Har spenderat dagen i staden Eastbourne, en annan kuststad öster ut från Brighton sett. Vi åt vår packed lunch på en bänk vid Eastbourne Pier och sen gick vi in till stan (centrumet). Vi gick runt där ett tag och jag köpte mig lite fint, testade att betala med kortet och då funkade det! Igår trodde jag att det blivit avmagnitiserat och idag funkade det igen, rejält mysko. Innan vi åkte hem tog vi oss en välförtjänt latte på Coffee House eller vad det heter. Solen sken men det blåste tyvärr men på det stora hela - en riktigt mysigt dag!

Nu ska jag gå ner i köket och se om Julie lämnat något meddelande till mig, varken hon eller Rachel är hemma och jag undrar när middagen ska ätas... Nu kom dem hem! :) Ska nämligen till Amanda och ha tjejkväll/förfest innan Jazz-baren/klubben, vill ju inte komma sist! :) Ha en riktigt fin kväll där hemma (eller var du nu befinner dig)!

Massa kramar!



Ikväll är det fest! Varje tillfälle man får är värt att fira. :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback