Påsklovs måndag

Klockan är ca halv tolv och jag har precis ätit frukost. Här är vi lata och sega. Nils gick för en liten stund sen (ännu en fördel med att tanten är i Australien nu, Nils slipper gå upp kl sex-sju för att gå hem innan tanten kommer hem från jobbet). Igår satt vi nåra stycken i tantens kök, några drack öl, jag och Amanda drack nån konstig bubbel saft med 7,5% alkohol (tunga grejer), vi lyssna på musik i min dator och Rickard spelade lite på sin gitarr. Skön kväll, men vid elva blev jag trött och då fick folk gå hem ;)

I dag skiner solen igen, jag ska rycka upp mig (a.k.a sminka mig och klä på mig) för att sen träffa Amanda och hitta på något, vi kanske ska till Eastbourne och kolla läget. Vi kommer nämligen dit på våra busskort så varför inte? Men som sagt, jag måste städa rummet och sånt innan jag kan ägna mig åt roligare saker... Men att ligga kvar i sängen känns ganska lockande det med...

Nu är det inte långt kvar innan mamma och syskonen kommer heller! På onsdag är de här! Kommer bli så himla mysigt!! Saknar er som aldrig förr! London på torsdag också! :)

Pusssar så länge idag :-*



/emma. (Inte lika glammig med klack-ludd-tofflor dock).

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa!! Guud, england here we come ;) Både jag o emil har ingen aning om vad vi ska ta med(förutom dina kläder då) , några måsten?? <3

2009-04-06 @ 19:50:43
Postat av: Emma

Ja, vårjackan! Inga allt för tjocka kläder, iofs kan det vara kallare på kvällarna. Hum.. Ballerinaskor kanske? :) Annars nja, kanske ett par bra promenadskor tänkte få er att gå in till Brighton längs med Sea Front med en Cream Tea på det kanske? Saknar er! Ska bli sååå kul! :D Pusssar! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback