Solig Bank Holiday

Igår var det alltså en Bank Holiday här i UK, solen sken riktigt mycket, nästan ett hån till hur dåligt väder det varit i veckan när alla var och hälsade på... Men men. Jag åkte in till stan och låg på stranden med Sofie och Amanda en stund, med mig hade jag min första Frappuccino ever. En mocca Frappuccino som består av både choklad och kaffe. Från Starbucks såklart!



Åhh så gott!



Åh så härligt!



Åhh vilka härliga brudar! ;)



Frappuccinon tog slut och vi drog oss från stranden många konversationer senare...



Vid Churtchill Square spelade detta bandet sina tunes - hel nice!



Det tyckte Amanda och Sofie (dansar?) med! Sen åkte tog vi bussen hem.

Nu ska jag kuta till skolan, att det alltid ska bli kort om tid när man sätter på datorn på mornarna! Första skoldagen sen påsklovet då + att det kommer ca 40 nya elever till skolan idag. Hoho. Ha en toppen dag! Behöver jag säga att solen strålar här? Jag kör på capribyxor och linne :)

Puss!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback