Sommar-ångest

Visst är det typiskt att vädret varit ganska uselt nu när familjen varit här och idag är det strååålande solsken och klänning-utan-leggins-varmt?! Väldigt typiskt faktiskt. Det andra typiska är att jag är kvar hemma, sov länge iofs, och jag vill ut men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sofie och Amanda är nånstans ute det vet jag, men jag orkar liksom inte riktigt ta mig för att gå ut. Nu kommer alltså sommar-ångesten. När solen skiner SKA man gå ut, man är dålig om man är inne. Men om man vill vara inne då? Ja då skäms man. Så jag skäms nu. Ska bara kolla runt lite på nätet sen ska jag väl ta mig ut på ett eller annat sätt. Jag. Måste.

Så, ha en fin dag och hoppas vädret är minst lika bra där du befinner dig! Puss å kram!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback