This (fab) weekend

Oh well. Jag kan inte hålla mig, nu kommer en kavalkad med bilder! Helgen har ju varit strålande bra :)



Grillning i torsdagskväll i skolans trädgård, Amanda ligger på gräset i solen. Älskar den här bilden! Ser ut som en drömblid...



Jag shoppade hårvård i fredags, tag 3 betala för 2, sen är det billigare med Toni&Guy här! Love it.



I lördags åkte vi till Eastbourne, här Eastbourn Pier, vi satt och frös i den kalla vinden och åt packed lunch.



Denna liraren ville ha vår lunch. Tji fick han!



Vi trotsade vinden och gick ut på piren, schysst wiew!



Riktigt fint i Eastbourne, liksom prydligare och renare än Brighton. Lugnare och så, verkligen värt att åka dit!



Efter lite shopping tog vi oss en välförtjänt latte!



Lite lagom trötta var vi allt, sen tog vi bussen hem igen, och snyggade till oss till utekvällen!



Tillsnyggade och fixade hos Amanda! Nya (nåra veckor sen) klänningen på :)



Sofie och jag var på G! Skönaste brudarna <3



På Casablanca, Emelie till vänster (nytt sött ansikte här på bloggen;).



Här har vi Ida, en helskön tjej med sin öl :)



Oj va härligt livet kan vara!



Idag gick vi in till Brighton längs med Sea Front. Alltid lika härligt! Underbar värme och underbara människor!



Vi supportade "vårt" volleyboll lag till 100%, P3 på armarna! Power three står det för. Support nr 1, Ida.



Supporter nr 2, jag. (nu när jag tvättade bort färgen var fina vita märken kvar, man har ju fått färg runt...)



Avslutade dagen med en latte på svenska cafét. Bästa latten i stan! Mm. Nice färg jag fått va ;)



Evelina satt mitt emot oss och njöt av sin cappuccino. Sen var det dags att åka hem och äta middag! Precis som jag sa, underbar dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback