Time to make a change

Ja, nu var jag där igen. Personlig utveckling eller inte. Nånstans inser jag i alla fall att jag står och trampar i gamla hjulspår - igen. Var är den där personen som bara var glad hela tiden? Jag vill ha henne tillbaka. Jag gillar henne. Jag gillar inte den hon är just nu, så kom tillbaka och stanna föralltid! Hur tar man sig tillbaka då, eller framåt för den delen? Kanske så här:

♥ Inse mitt eget värde
♥ Ta hand om mig själv
♥ Skratta mycket
♥ Omge mig med människor jag tycker om
♥ Fatta att det i grund och botten bara handlar om mig.

Som i ett första steg mot mitt gamla jag ska jag packa ihop träningsgrejerna och bege mig till Boxningen om en stund. Dags att slå av sig lite aggressioner (sist svimmade jag nästan iofs...) och sen blir det Pavilion och middag + vin för en utgång till ett studentställe, Loft nånting. Ses där!

Fan vad jag är grym.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Vi måste börja ta hand om oss själva älskling! Vi är ju så himla GRYMMA! <3

Postat av: Anonym

Ja visst maste vi det, vi ar ju grymma sa varfor inte fatta det liksom? Ibland kan man vara sa trog.. Men grymma anda :)

2009-04-16 @ 16:01:12

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback