Time to say goodbye

Iofs är det Rikard och Nils låt, men nu är det snart dags för mig att säga hej då till min lilla familj som har varit här sen i onsdags eftermiddag. Vi ska snart gå och kolla in skolan utvändigt och sen blir det lunch med Julie och Rachel. Vi hade det riktigt trevligt igår, middag med Julie och Rachel och sen gick vi som har åldern inne till St George, Stags Head och till sist Stanley. Riktigt kul! Sen fick mamma, Emil och Maja gå hem och jag satt uppe en stund med Julie och snackade - riktigt trevlig kväll helt enkelt!

Men nu ska vi sticka till skolan! Puss så länge <3



Maja och Mamma på tåget till London.



Jag och Emil på samma tåg.

Jag kommer sakna er massor mina små sötisar! Men tiden går fort så snart är jag hemma igen :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback