Världens bästa påskägg

Snart, eller ja om några timmar kommer jag få besök av mamma, Emil och Maja! Bästa påskägget ever! Oja. Det kommer bli så himla kul att få träffa dem igen! Känns ju hur länge sen som helst när jag åkte hit. Till England. Nu har det gått mer än halva tiden här och solen skiner. Ja, det går helt enkelt inte att beskriva hur bra det kommer bli att få krama om dem kl 16.45 inne i Brighton. Lovely.

Först ska jag klä på mig och städa det sista på rummet, sen ska jag in till stan och lunch-fira Jenny som fyller år idag! Hurra, hurra för dig Jenny! Sen ska jag nog stanna kvar inne i stan och vänta på att de mina ska komma. Kanske passar på att fundera ut vad vi ska hitta på i London och under tiden här i Brighton. Åh. Kommer bli så bra!

Nu ska jag lägga på ett kol och klä på mig! Massa pussar!

/emma

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Oh vad mysigt sötnos! Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback