Andra gången gilt

Den här veckan har jag inte direkt varit vidare duktig med träningen (om man jämför med annars, 4-5 pass/veckan) då halsen krånglat och jag helt enkelt behövt vila upp mig. Men i morse bestämde jag mig för att köra ett Shape pass vilket jag också gjorde. Men det är inte direkt mitt favorit pass så nästa gång väljer jag nåt annat. Det är för lugnt för min del;) (Använder sig av viktplattor, skivstång, hantlar och bräda, mycket smidighet och styrka). Skönt ändå!

Nu MÅSTE jag fixa i mitt rum IGEN. Jag har en fabulös förmåga att stöka till på minimalt med tid. Blir näst intill galen på det! Eller jättegalen faktiskt. Men har man för mycket kläder för sitt eget bästa (eller de två garderoberna) läggs de lätt på hög (volym och höjd likt berget Mont Blanc). Klädhögen just nu är nog näst intill rekordstor...

Sen känner jag att jag borde börja läsa min kurslitteratur, eller i alla fall de kapitel jag ska läsa till föreläsningen på onsdag. Snart.. Snart. Borde snygga till mig lite först!

Pusss!



Har på mig detta btw... Skönt och svalt, somrigt (solen skiner ju trots allt där ute!)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback