Check, check!

Ringde A-kassan och de tyckte jag skulle fortsätta vara medlem. Ok. Sen ringde jag Kårexpiditionen (har inte fått någon räkning med kåravgiften) fick inte prata med någon, kollade på internet igen och voilá - denna gången funkade det att hitta de uppgifter om betalningen som jag behövde! La in en betalning som går igenom imorgon (LÖNING!) och nu är jag mest bekymmrad över att jag behöver någon typ av bevis att jag har betalat in kåravgiften så jag kan få köpa ett SL-studentkort från 1 sep. Bekymmer, bekymmer. Men ändock! Jag har ju lyckats göra det jag skulle. Nu ska jag kleta på lite smink och packa ner träningskläderna för att sen åka till SATS och köra ett Shape pass - fab! Äsch kör på en vilodag idag istället, Loijs var förkyld och jag var inte sugen på Shape. Gött. Blir kvalitétstidsfika med Loijs istället - salladslunch it is!

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback