Dance moves

Jag har ju lite bilder att dela med mig av från i fredags! Let's have a look!



Loijs och Angelica (?) på tunnelbanan på väg in till Söder!



Favorit i repris, sminkning i tunnelbanan (
ni har sett det förr, dock var jag mycket onyktrare då^^).



Underhållning på hög nivå!



På "Ett Ställe" på Söder. I en soffa - mysandes!



Ja ni ser ju, detta är kärlek!



Sen hände det som jag väntat på! De spelade "Single ladies" med Beyoncé. Dans, dans! Eller ja först skrek jag sådär tjejigt i falsett och klappade händerna innan jag studsade ur soffan och satte av mot dansgolvet... Erhm... Men det bjuder jag på! Man har inte tid att bry sig för mycket om vad andra tycker ^^



Weey! Det svängde ju! Tror bestämt jag buggade lite med Loijs här :P



"If you like it then you shoulda put a ring on it!" Jag lever mig in i låten - what else!



Love on the dancefloor! (Jepp, fortfarande samma låt..)



Eva är inte den som är den - man ska ge allt till bra låtar!

Tack tjejer (och killar) för en skön kväll som slutade kl 4.30 när jag äntligen låg i sängen :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback