De måste skämta?!

Jag gick in på Bokus.se för att beställa min kurslitteratur, alla böckerna till första kursen "Introduktion till modevetenskap" 15hp fanns utom två. Som tur var gick jag även in på Adlibris.se för att kolla om de hade böckerna jag saknade och tur var väl det. För annars hade jag fått pröjsa 150kr mer för samma böcker på Bokus! Även om det är fraktfritt att beställa på Bokus med CSN-kortet tjänar man ju inte på det. Så mitt tips till dig - Adlibris i alla lägen! Ja eller om du hittar begagnade böcker är nog det bäst - men jag orkar inte leta efter det just nu!

Nu ska jag forstätta att pyssla med alla grejer jag måste fixa :)

/emma.

Edit: Adlibris var också fraktfritt! Fyra böcker för 599kr och två kvar att köpa på Adlibris Akademibokhandeln (trött?!) imorgon!

Fina kommentarer
Postat av: kajsa

jo det gick bra, hehe undrade först om jag hamnat rätt men såg sen hur alla var stylade och fattade att ja - jag har hamnat i rätt sal. :D


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback