Drar redan imorgon!

Fick ett sms av Calle cirkus halv tio-halv elva ikväll med förslag att vi ska samåka till Visingsö redan imorgon. Han ska ta bilen och visst lät det lockande! Mina 400kr för tågbiljetten går iofs förlorade, men att åka bil hela vägen och slippa åka nattbuss på lördag morgon (vid typ 4-5) är guld. Så. Kl 23 bestämde vi oss för att jag ska möta honom i Solna och sen åker vi där ifrån till Visingsö. Jag fick packningspanik och började packa. Nu börjar jag bli klar och har lite grepp om min packning. Hoppas jag. Måste organisera min alkohol, samt alla krämer och smink. Svårt också att packa det jag måste använda imorgon... I-landsproblem det där!

Nej åter till röran! Måste fixa spellistor i iPoden och lägga över alla bilder från kameran i datorn, ladda kameran osv. GUD!

Ses imorgon, sov sött <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback