Drömmer mig bort...

Hittade bilder i ett USB, Emil is the fotograf (hans kamera). Kolla bara - Thailand! ♥



Första kvällen i Thailand, jag och lillasyster hoppar i vattenbrynet. Lycka!



Min drink, en Cosmo närmare bestämt, smakade bara sprit... Hum.



En middag på stranden, supergoda kycklingspett och het het sallad.



Poolhäng kallas det va?



Busar med mamma och lillasyrran i poolen.



Världens finaste lillebror <3



Ännu en dag på beachen... Helt okej.



Sten-coola syskon!



Mata liten elefant.



Flummade loss framför en solnedgång.



Min syrra är den sötaste ever! Så jäkla söt! :)



Maja och jag, lite överexponerad kanske...



Världens vackraste mamma! <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Maja

hahaha, ser ut som en mygga på det där fotot :P Vill tillbaka t värmen! <3

2009-08-16 @ 10:02:41
Postat av: Emil

Indiana Jones!

2009-08-16 @ 23:07:18
Postat av: Elina

Oh nu fick du mig att längta tillbaka.. Vill också tillbaka till Thailand :) Underbara minnen..


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback