Emil flyttar ut

Min lillebror flyttade igårkväll till sin första lägenhet! Galet ju. Och nej faktiskt, jag har redan bott själv i tre år när jag gick i gymnasiet så jag ligger fortfarande plus! So no hard feelings! Ha! Det finns allt lite godhet i mig också ;) Riktigt kul för Emil ju! Måste se till att komma förbi och titta på lghten snart bara. Ska åka in till stan efter jobbet och träffa Rickard (från Brighton tiden), men kanske efter det?! Vi får väl se :)

Det var väl pretty much min dag idag. Jobba, åka in till stan och träffa Rickard, sen ska jag hem och SOVA. Trött som bara den idag... Så blir det när man somnar för sent! Zzzzz. What else? Jo! Jag hittade ett Body Butter under trappan (har ett litet "föråd" under trappen i mitt rum där det fullproppat med mina och andras grejer) som jag inte ens hade öppnat. Letade efter min body lotion men det var spårlöst borta! Fick ta till Body Buttret istället och himmel vad gott den luktar! Nu luktar alltså mina ben smörkola eller smörkolekaramell eller bara toffeekola. Mmm. Sjukt god doft! En sådär söt och smörig doft liksom, "nästan" så att man blir sugen på godis :)



Vi tre syskon hos Farmor och Farfar i lördags. Älskar er <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Pralinen

Sötisar! :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback